Wednesday, December 25, 2013

Bukti yang akan buat puak Syiah merah muka..!!!

Berikut adalah bukti-bukti kesesatan dan penyelewengan Syiah yang jelas bertentangan dengan Al-Quran yang diturunkan pada Rasulullah SAW...

Macam tu pun masih lagi nak kata Syiah tu "mazhab ke-5"? Syiah ni bukan saja tak layak nak dijadikan "mazhab", nak dijadikan apa pun tak boleh sebab sesat..!

Korang ada kenal mana-mana Syiah tak? Cuba bagi depa tengok video kat bawah ni... gerenti merah muka punyaaaa... heh!




No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!