Friday, March 29, 2013

GEMPARRR PRU13..!!! JANGAN TERKEJUT JIKA...

Aku tidak mengatakan bahawa yang dibawah ini semuanya benar. Namun aku yakin kemungkinan untuk Anwar melakukan perkara-perkara di bawah adalah sangat besar.

Jadi, aku siarkan dulu kemungkinan-kemungkinan yang kenal pasti berpotensi untuk Anwar gunakan pada PRU ke-13 nanti supaya RAKYAT JANGAN TERKEJUT.

Aku yakin korang dah tengok perkara-perkara kat atas tu. Tapi korang dah tengok ke yang kat bawah ni? Heh! Tak serik-serik lagi kena tipu dengan Anwar..?














InsyaAllah, aku akan kupas satu persatu bila ada kelapangan nanti...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!