Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, April 19, 2017

ATTENTION PLEASE.. AKAUN PESBUK AKU KENA PEDAJAL...


ATTENTION PLEASE...

Entah sapa pulak yang sengaja pedajal aku pagi ni, tiba-tiba ja pesbuk freeze akaun aku. Aku takmau la tuduh sesapa.. biar je. Maybe dah tak tahan sangat kot..or sengaja nak usik aku.. heh!

Camni lah... aku takdak hal.. nak buat apa pun, buatlah. Nak pedajal ke, nak aniaya ke, nak sabotaj ke... itu terpulang. Tapi aku akan terus hidup. Selagi aku hidup, perjuangan aku akan tetap hidup. Lain la kalau aku dah masuk ke liang lahad...

Anyway, aku dah create akaun pesbuk baru... sapa nak friend, boleh je add aku balik. Tu pun kalau nak berkawan la.. kalau nak bergaduh, nak buat naya kat orang, nak tambah dosa, aku tak berminat... Islam kata, nak berkawan pun kena pilih jugak, kan?

Ini ialah link ke pesbuk baru aku yang ketiga... DUKE UMNO (click).

Akaun ni yang ketiga dah... yang memula dulu dah kena pedajal dah sekali.. lepas tu akaun kedua pun dah kena.. kalau kena pedajal lagi yang ketiga ni.. aku bukak je la yang ke-4.. heh! No hal.. takdak masa la aku nak tension-tension... heh! Akaun pesbuk je pun...

So guys.. add me up please.. tengkiu!

-Duke-


No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!