Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, March 24, 2016

SEBAB UTAMA SAYA PILIH PARTI, BUKAN INDIVIDU...

Ada orang pertikai saya, pasai pa saya sekarang ni sokong parti..dan tak memilih untuk sokong pemimpin tertentu... Ada yang masih salah faham... masih jugak tak faham-faham... 

Betoi.. saya sokong parti.. dan adakalanya saya memihak pada pemimpin tertentu... tapi kedua-dua tu saya buat bila "tiba masa yang sesuai"...

Meh saya jelaskan isu ni kepada mereka yang bertanya...

Wednesday, March 23, 2016

GERAKAN MEDIA SOSIAL PRO-UMNO DI KEDAH SEKARANG

Ada orang beritahu masa kian suntuk... malangnya di Kedah ni gerakan media sosial pro-UMNO berpecah belah... ada yang menyokong individu dan sebagainya... itu hak dan pilihan masing-masing, saya tak mampu halang...

Tapi saya tak nafikan, ada yang masih sealiran dengan saya.. ada yang satu matlamat dengan saya... ada yang menyatakan ikrar untuk pertahankan UMNO di Kedah dan Federal... walaupun saya yakin tak ramai, tapi masih ada...

Saya tak pasti sama ada gerakan media sosial pro-UMNO di Kedah ni penting atau tidak... itu adalah tertakluk pada pandangan pemimpin UMNO di Kedah ni... Ada yang hargai perjuangan parti di media sosial dan ada yang memang tak suka pada kami...

Monday, March 21, 2016

SEKALI LAGI SAYA TEGASKAN PENDIRIAN SAYA...


Ada orang tuduh saya macam-macam sebelum ni.. ada yang tikam saya di belakang sebelum ni... ada yang depan manis, tapi di belakang.. masyaAllah.. hanya Allah saja yang tahu... saya tahu dan tahu apa yang depa buat dan kata kat saya... tapi saja saya buat-buat tak tahu... heh!

Saya tak kisah apa orang nak kata... dosa pahala masing-masing... cuma sebagai kawan dan sahabat, saya cuma boleh kata yang saya tak pernah dan takkan burukkan depa kat belakang... bukan pasai saya ni baik sangat pun... tapi memang saya jenih lagu tu... 

Lagipun saya ni bukan jenis yang suka bergaduh... bertengkaq tu biasa la.. tapi takdak la sampai bergaduh atau tikam belakang... tapi kalau depa nak tuduh apa pun, saya tak kisah... tak terkesan pun sebab Allah tahu apa yang saya buat... heheheee...

 

Bila Kak Su Bersuara... Heh!