Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, November 4, 2016

PERKEMBANGAN TERKINI GERAKAN MEDIA SOSIAL PRO-UMNO DI KEDAH?


Bila saya berjumpa dengan kawan-kawan, ramai yang bertanya tentang perkembangan terkini gerakan media sosial pro UMNO di Kedah... asyik-asyik tanya soalan yang sama... agak bosan pulak dengar soalan tu...

Sebenarnya, saya dah banyak kali nak tulis tentang perkara ni... tapi setiap kali saya tulis, saya padam.. saya tulis sekerat, saya padam.. saya tulis dekat nak habis dah sekali tu, tapi saya padam balik...

Harap kali ini saya tak padam dah... dan di bawah ini jawapan saya...



1. Saya tak tau..

2. Kenapa saya tak tau, sebab saya takdak jawapan untuk soalan tu...

3. Ya, saya blogger pro-UMNO di Kedah, tapi tak berapa aktif dah.

4. Sila tanya orang lain yang lebih tahu.

5. Saya bantu apa yang saya mampu saja.

6. Tiada sebarang "game plan" dari saya setakat ini. Tak tahu masa hadapan.

7. Yang saya tahu, saya akan terus berjuang untuk UMNO walaupun tinggal sorang-sorang.. hahahahahahahahaaaaa......

Itu saja jawapan dari saya. Sekian, terima kasih.

Titik.

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!