Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, October 3, 2016

SESUATU YANG AKAN MENGGEGARKAN NEGARA TIDAK LAMA LAGI?


Kadang kala dalam dunia penulisan, kita akan jumpa mereka yang malas berfikir dan gagal untuk memahami maksud tersirat yang disampaikan. Paling selalu jumpa ialah spesis yang hanya suka baca tajuk saja, lepas tu cipta persepsi sendiri...

Seperti yang saya beritahu di Facebook saya di sini, insyaAllah tak lama lagi satu isu kontroversi akan terbongkar. Maaf, saya tak boleh cerita isu apa, tapi saya yakin ia akan menggemparkan negara...

Cuma, saya boleh bagi bayangan kat bawah ni saja...

 

1. Berkaitan satu isu kontroversi.

2. Isu berkenaan akan merungkai satu pembohongan besar yang dipercayai majoriti rakyat selama ni (termasuk saya).

3. Isu menggegarkan negara ini mungkin akan buat pihak tertentu tak tidur lena...

4. Isu tersebut dibongkar secara mendalam.. betul-betul deep, berfakta dan keterangan kukuh...

5. Mungkin ada yang akan marah dan malu bila Allah bukakan aibnya dengan kebenaran itu nanti...

InsyaAllah, saya akan kupas satu persatu isu berkenaan secara berkala. Cuma tunggu time saja. InsyaAllah tak sampai sebulan dari sekarang. Saya perlu hormati amanah yang dipegang...

Bukanlah tujuan untuk memalukan sesiapa. Tapi saya kira, sudah tiba masanya untuk membersihkan sesuatu yang dibusukkan dengan sengaja untuk membolehkan dia melakukan sesuatu yang juga mencetus kontroversi di negara kita dulu...

Mungkin ini balasan dari Allah SWT terhadap dalang yang pernah mengaibkan ramai individu selama ini dengan cereka-cereka rekayasa yang nampak real, tapi sebenarnya palsu. Dan mungkin doa mereka-mereka yang teraniaya dan dizalimi itu dimakbulkan Allah SWT...

Kita berlaku adil. Yang benar, tetap benar. Yang salah, semulia mana pun "topeng" wajahnya, yang salah tetap salah. Saya harap, jika ada sinar keinsafan dihatinya nanti, maka dia akan mohon maaf secara terbuka kepada semua dan bertaubat kepada Allah SWT...

Kita semua tidak sempurna, sama-samalah kita bertaubat kepadaNya dan memohon maaf kepada semua makhluk sementara masih ada waktu terluang.. Maafkan saya untuk kesekian kalinya.. Wallahu'alam...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!