Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, May 12, 2016

PAS KEDAH DILANDA GERHANA...?


Oooo.. rupanya betoi la apa yang saya dengaq dok sok sek sana sini tu... ingatkan false flag... tapi betul-betul kejadian... bukan la saya tak mau percaya... dia ni dulu boleh kata "tulang belakang" arwah Ustaz Azizan dulu... 

Sebab tu bila saya baca kat sini, saya terkejut gak la... ingatkan depa saja dok buat gempaq... heh!

Lepas terbukti lagu ni.. maka saya teringat beberapa teori yang depa kata berkemungkinan besaq berlaku lepas ni...


Depa kata, PAN kat Kedah ni akan dapat kerusi DUN sulung di salah satu kawasan di Kuala Kedah... Apa yang berlaku tu baru mula sikit-sikit jaaaa...

Saya tak berapa pasti DUN mana, tapi kalau ikut target tu.. lebih target tu, PAN target lebih dari 3 DUN kat Kedah ni... biasa la... Kedah ni majoriti Melayu... mana ada PAS, PAN akan ada sebab depa serpihan PAS...

Selain kat Kuala Kedah, depa kata PAN target jugak DUN dalam parlimen lain.. Pokok Sena, Alor Setar, Kulim etc... Lepas arwah Ustaz Azizan takdak, makin bermaharajalela depa noooo... heh!

Takpa..takpa... kita ni amal demokrasi... bertanding la kat mana pun boleh aihh... 

P/s: Kita tengok episod yang seterusnya... jeng! jeng! jeng..! heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!