Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 25, 2016

APA CERITA DATUK MAHFUZ? TETIBA JA "SAYA TAK WAKILI PAS"???


Hahahahaaaaa.. gelak saya baca cerita ni...  Tetiba ja dia buat statement.. Awat Datuk? Datuk takut orang kata Datuk nak masuk PAN kaaa..? Heh!

Saya rasa, saya tak perlu ulas panjang hal ni... orang PAS kat Kedah, khususnya kat Pokok Sena lebih tau... apa? "Harumanih"? Ishhh... jangan kata lagu tu kat Datuk... tak baik tauuuu...

Sorry Datuk.. depa memang suka ngusik Datuk... hahahahaaaa.. cuma saya ada sikit kemusykilan Datuk...


Awat Datuk suka pakai baju kaler oren? Banyak baju kaler oren ke Datuk? Atau oren ni memang kaler kegemaran Datuk? Heh!

Saja ja nak tanya Datuk.. tak payah buat sidang akhbar untuk jawab soalan saya tu...

Saya ni bukan apa Datuk.. Depa dok riuh kat bawah kata Datuk macam tu..Datuk macam ni... saya malas nak percaya sangat... maklum laaa... depa tu memang suka bergurau... 

Tapi soalan tu memang depa suruh tanya Datuk la... harap Datuk jangan terasa nooooooo.. heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!