Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, January 28, 2016

Sampai Jadi Lagu Ni Pun PAS Tak Mau Cerai PKR?


Saya dah banyak kali sembang dengan sahabat-sahabat PAS saya secara berdepan tentang mende alah ni.. dah bergelas-gelas dah ayaq basahkan anak tekak kami sebelum ni...kami semua setuju PAS ceraikan PKR sebelum terlambat...

Tapi sembang punya sembang... baru sampai ke tahap negeri pun dah kena cantas..?

Alasan depa bagi khabarnya 1/3 dari ahli dan penyokong PAS ni tetap nak parti depa bersahabat dengan PKR jugak?

Ni cuba tengok ni apa cerita...


Klik kat sini baru tau apa PKR kata kat Ustaz Hadi...


Sebelum ni DAP dengan parti Mat Sabu balun Ustaz Hadi berdepan kat media...

Tapi pasai PRN Sarawak punya pasai, PKR pulak buat hal? Awat? PAS ni semua tunggoi kayu ka nak biaq Presiden depa kena balun lagu tu oleh "sahabat baik" depa?

Agak-agak la bro...

3 comments:

Anonymous said...

Harap pas jangan terperangkap dengan umno. Inilah masanya untuk pas mendapatkan semula kedah dan terengganu dan kalau boleh perak. Dikala ahli umno sendiri sedang meminggirkan umno dan mencari parti alternatif pas harus pandai mencari peluang.

Anonymous said...

hang dok mimpi ka anon 8:59
asyik dok menyalahkan umno ja.
hangpa punya masalah, pi tunjuk kt org lain
sudah2 la. muhasabah diri tu dulu.

Anonymous said...

Kesiannya kenyataan awak. Awak ingat pas masih sekuat dulu ketika sebahagian ahli dah lari kpd parti amanah? Siapa nak undi pas kalau bukan saki baki ahli tua pas yang tinggal berapa kerat tu. Jgn harap undi dari dap, pkr dan umno beb, sebab pas ni ahli partinya tak sedar diri. Macam anjing tersepit, standby nak gigit org yang akan lepaskannya. Baik biarkan anjing tu tersepit sampai mampos... Baru selamat tak kena gigit.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!