Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, January 28, 2016

Krisis UMNO Kedah: Cuma Ini Pesan Saya Tengahari Ni...


Saya faham politik UMNO dan Kerajaan BN Negeri Kedah sekarang ni tengah bergolak... saya pi sana sini semua orang dok bercakap pasai apa yang berlaku kat sini...

Saya pun faham tengok kawan-kawan blogger, facebooker dok bergaduh sakan.. sindir perli sesama sendiri.. ada yang sokong sebelah sana.. ada yang sokong sebelah sini...

Saya ulang sekali lagi, pendirian saya tetap tidak berganjak seperti yang saya maklumkan sebelum ni... jadi tak payah tanya dah la...

Cuma saya harap...

Kawan-kawan saya yang sama bergolak tu kalau nak bergaduh lagu mana pun, jangan sampai berpatah arang berkerat rotan.. tak payah la bergaduh tak hengat dunia kat public.. nak gaduh pun gaduh sikit-sikit dah la.. berpada-pada...

Saya mintak dan mohon, jaga hubungan persahabatan sesama sahabat.. tu pun kalau nak terima dan ikut nasihat la.. kalau takmau terima, saya tak amik hati... 

Tu je saya nak kata tengahari ni.... wassalam...K bai...

2 comments:

Anonymous said...

Salam
cakap banyak takmau la..
tolonglah tukaq Mukhriz tu
meluat tgk.. tupany agila kuasa boleh tahan jugak.
baru setgh penggal jd MB dah kemaruk.. tawar jawatan pusat pun takmau dah

padahal dia dulu bukan calon di Kedah pun..tiba2 sgj bapak dia suruh masuk

Takmlau Kedah diperintah oleh proksi luar!

tolong selamatkan Kedah.. kembalikan Kedah kepada org Kedah.. bukan org luar celup Kedah.. MB part time.. muncul time2 TV Media buat liputan dan PM dtg,..


Anonymous said...

Utk sokong legasi 22 tahun yg pernah buat perjanjian bodo dan bangang sehingga menyusahkan rakyat...serta bail out syarikat waris dan kroni dgn wang rakyat menyamai rm300billion nilai skrg...ptuiiihhh.
Dia kutuk org...dan org bersorak...ptuiiihh

Skrg kita perlu fikir bgmana nak terbalikkan segala perjanjian bodo dan bangang tersebut dan hentikan kegilaan meletak waris sebagai penyambung legasi yg memewahkan waris dan kroni tetapi menderitakan rakyat.....

Bila Kak Su Bersuara... Heh!