Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, January 26, 2016

KRISIS UMNO KEDAH; ADA PULAK YANG MENYEBOKKKK... HEK ELLLEHHH...


Ni yang saya tak berapa berkenan ni. Dah ada yang nak tumpang semangkuk... Hari tu masa depa dok bergaduh dengan puak Mat Sabu saya tak kata apa pun...tak sibuk pun nak kacau hal dalaman depa...

Bukan la tak kacau tu bermaksud setuju PAS berpecah, tapi saya dah forward beberapa solution pada kawan-kawan PAS saya untuk diajukan pada pucuk pimpinan parti... Tang mana lagi yang tak puas hati?

Awat? Nak suruh saya senarai satu persatu apa yang berlaku kat PAS di Kedah ke? Tak payah la kot... belum masanya lagi...


Ni cuba baca kat sini... 


Menyibuk betul.. relaks la Ustaz... bagi kami settle sendiri bab rumahtangga kami... nanti kot payah nak nasihat nanti kami pi cari Ustaz...boleh kot?

P/s: Mat Sabu rajin turun sini Ustaz... jaga-jaga... heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!