Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, January 13, 2015

10 PERKARA YANG PERLU UMAT ISLAM BUAT KAT ERIC PAULSEN...


Saya rasa, semua orang tahu apa yang mamat ni kata kat Islam.... 

Saya pun faham, ramai umat Islam yang marah kat dia... 

Cuma, saya ada beberapa pesanan dalam isu ni untuk semua...

 

Monday, January 12, 2015

SAYA SEDIH UMAT ISLAM BUAT PERANGAI BEGINI.. CIKGU PULAK TU... HMMMM..


Betul saya hairan dengan umat Islam di akhir zaman ni... terutamanya di Malaysia. Kalau ada apa-apa isu, cepat sangat percaya tanpa usul periksa. Lepas tu sebarkan...

Paling teruk tu ialah orang yang dok reka-reka cerita tu... kalau betul dan tepat tak mengapa laaa.. tapi kalau tak betul camana? Tak takut ke dengan dosa fitnah? Dosa fitnah ni tergolong antara 7 dosa-dosa besar dalam Islam...semua orang tahu, kan?

Ni cuba baca kat bawah ni... apa nak jadi ni?

 

Sunday, January 11, 2015

BILA KETUA HAKIM NEGARA KUTUK PERANGAI PEGUAM... PADAN MUKA DEPA! HEH!


Betul. Saya setuju dengan Ketua Hakim Negara... segelintir peguam di zaman sekarang ni poyo je lebih... kononnya pengamal undang-undang, tapi depa sendiri la yang burukkan imej pengamal undang-undang lain... 

Kawan-kawan saya ramai yang grad dari UIA dan jadi peguam actually... ramai yang bengang dengan puak-puak peguam yang dok rosakkan undang-undang kat negara kita ni.. depa kata, sebab depa tu la ramai yang dah tak percaya pada sistem kehakiman dan perundangan di Malaysia...

Cuma kawan-kawan saya tu malas ja nak bersuara... masing-masing sebok dengan kes masing-masing... tapi tu la pendapat depa pasai peguam-peguam "poyo" yang dok keluaq masuk media pembangkang tu... hehehee...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!