Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, July 6, 2015

SAYA MEMANG PUJI AKHLAK MURSYIDUL AM PAS YANG BARU NI...


Syabas saya ucapkan pada Ustaz Haron Din kerana berani menongkah arus.... memang payah nak cari orang macam beliau... cuba baca kat sini...

Seingat saya, Ustaz Haron Din ni tak pernah sokong UMNO dan tak pernah sokong PAS dulu... beliau sokong PAS pun sebab Tun M marah dia kes "air jampi" dulu tu...itulah yang dikhabarkan orang pda saya... saya tak tahu la betul atau tidak...

Cuma... 

 

Saya harap lepas ni beliau perlu bersiap siaga.. Dah tentu beliau akan dihentam oleh puak-puak berkenaan secara konsisten... 

Maklum laaa.. kalau tak mau kena hentam, maka Ustaz Haron Din kena ikut sama "style" depa tu.. kena kutuk dulu.. benar atau tidak dakwaan tu kira kemudian.. yang penting kena hentam dulu...

Tapi mujurlah akhlak Ustaz Haron Din yang saya kenali ni masih kekal macam dulu... alhamdulillah... harap beliau terus beristiqamah...  

2 comments:

Anonymous said...

Orang berilmu ni lain ada mata ke enam..

Anonymous said...

Dulu masa kes peliwat tu di tuduh meliwat, ostad ni juga yg kata dia tak percaya si peliwat tu meliwat. Tapi tengok apa yg terjadi?
KAHKAHKAHKAH

Bila Kak Su Bersuara... Heh!