Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, April 9, 2015

DENGAN RENDAH DIRI, SAYA MOHON RAKYAT KEDAH BANTULAH ADIK NUR FARISHA...


Selaku anak Kedah, saya rasa terpanggil untuk memohon kepada seluruh dermawan yang berhati mulia di negeri ini untuk membantu adik Nur Farisha yang sedang derita menghidap kanser mata tahap empat...

Saya difahamkan bahawa adik Nur Farisha kini sedang berada di Sungai Petani bersama ibunya, Puan Intan Safina...

Pertama kali saya tengok keadaan adik Nur Farisha, bergenang kelopak mata...maaf, saya memang tak boleh tahan sebak tengok penderitaan anak kecil.. airmata lelaki ini cepat mengalir...

 

Pada sesiapa yang benar-benar berniat untuk membantu adik Nur Farisha, boleh dapatkan keterangan lanjut di sini...

Sekian, harap maklum.

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!