Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, April 20, 2015

ANDA ADA KEM? KEM MUKHRIZ? KEM KJ? KEM ASKAR?

Saya terbaca di blog seorang sahabat ni... berkenaan kem KJ.. kem Mukhriz... dan kononnya ada kemelut yang berlaku dalam UMNO Kedah... 

Hmmmm... saya tak sure ada lagi ke tidak kem Mukhriz atau kem KJ... apa yang saya tahu, saya tidak berada di kedua-dua kem... saya dalam kem UMNO saja... 

Tapi, saya rasa.. apa yang berlaku dalam UMNO Kedah ni bukan memecah belahkan... malah merapatkan lagi saf perpaduan di kalangan kem UMNO...

 

Cuba baca tulisan sahabat kita tu kat sini...

Saya ulang sekali lagi... kita semua dalam kem UMNO... bukan kem sesiapa pun... dalam satu jemaah... 1UMNO... dalam 1UMNO tu consist Islam, Melayu dan Tanah Melayu... itu saja... 

Pemimpin ni datang dan pergi.. pemimpin UMNO bersilih ganti... tapi UMNO tetap ada hingga ke hari kiamat insyaAllah jika diizinkan.. Parti lebih penting dari kepentingan politik pemimpin... 

So.. Jadilah seorang ahli UMNO yang baik...biarlah takdak jawatan pun... sekadar blogger kampung macam saya pun... kita tanya diri kita apa yang mampu kita sumbang demi Islam, Melayu dan Tanah Melayu... bukan sebok berpolitik di kedai kopi... kan?

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!