Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, March 3, 2015

SYIAH KEMBALI MENGGILA DI KEDAH..???!!!

Saya kira, ramai yang maklum bahawa di Kedah ni ada yang mengaku depa Syiah... siap buat laporan polis lagi nak amik tindakan kat Mufti dan Kerajaan Negeri Kedah sebab buat akta nak cegah depa...

Saya difahamkan, akta tu dah diluluskan Kerajaan Negeri Kedah dalam pindaan undang-undang Syariah pada tahun pertama Mukhriz jadi MB...

Saya yakin, kini dah tiba masanya untuk Jabatan Agama Islam Kedah ni bertindak dengan undang-undang dan kuasa yang ada pada Syiah...


Untuk tindakan yang pertama... sila rujuk kat sini...

Yang dedah tu bukan calang-calang tokoh... beliau tokoh ulama dan pensyarah di KUIN... jadi tolong siasat dakwaan tu dengan segera...

Bukan apa... pada saya, akidah umat Islam kat Kedah ni adalah paling utama untuk dijaga... rosak akidah, maka rosaklah segalanya...

Jadi saya mohon... dah ada kuasa dan undang-undang tu.. tolong la siasat... jangan dok "lebam" ja kat pejabat agama tu dok urus soal nikah kawin... boleh lagu tu?

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!