Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, March 3, 2015

PERHATIAN: AMARAN PALING KERAS DARI PKR KEDAH..!!!

Adoiii... berita ni betoi-betoi merisaukan saya... saya sangat risau sampai tak lalu makan... nak tidoq pun tak bolehhhh... hadoiii...

Cuba baca statement PKR Kedah kat sini... Perghhhhh..!!! Gerun abihhhhhh aihhhhh..!!!

Betul... nak pertahankan Kedah dari dijajah puak pembangkang ni lebih susah dari nak tawan kembali masa PRU ke-13 dulu... 

 

Tapi bila PKR kata depa rombak pucuk pimpinan negeri sebab nak tawan Kedah, saya dah mula ketawa besar..... lama pulak tu... sampai kawan-kawan heran.. depa ingat saya gila sebab gelak sorang-sorang...

Bila depa tengok dan baca statement PKR Kedah tu... depa gelak lagi kuat dari saya...!

Maaf cakap la... yang gelak paling kuat tu kawan saya yang merupakan orang kuat PAS Kedah.. hehehee... adehhhhh...

Selamba dia tanya... berapa kerusi PKR bertanding kat Kedah? Errr... PKR Kedah boleh jawab ka? Pedihhhhhh... pedih bang nonnnnnn... boleh lari malam aihhhh...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!