Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, March 30, 2015

MASIH ADA LAGI PEMIMPIN PEMUDA UMNO YANG PERJUANG ALIF BA TA?


Tengah tadi merayau-rayau surfing kat blog kengkawan ni... saya terbaca satu posting blog seorang rakan dari Kedah. Dia ni saya kenal... tapi kenal gitu-gitu saja.. dia tak tahu pun saya seorang penulis blog...

Ya. Dia memang seorang pemimpin Pemuda UMNO... saya tak berapa rapat dengan dia. Jadi saya kurang tahu tentang dia sangat... 

Tapi melalui penulisan dia di sini, saya dapat nampak masih lagi ada aura perjuangan asal UMNO dalam dirinya... tak tahu la ia sekadar penulisan retorik saja atau sebaliknya... tapi jika benar bagai dikata, saya setuju dengan kandungan tulisannya itu...


Cuba try baca... dan fahami betul-betul apa yang cuba kawan kita tu sampaikan... saya yakin, perjuangan dan perjalanannya masih jauh... namun dia mampu ke depan jika kekal teruskan perjuangan seumpama itu.... 

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!