Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, March 2, 2015

BLOGGER HINA ISLAM DIBUNUH SECARA TERBUKA DI KHALAYAK RAMAI..!!!

Gambar Hiasan
Saya beranggapan bahawa umat Islam kat Malaysia ni masih lagi bersifat tolak ansur dan sangat baik budi pekerti kerana masih mampu menahan sabar bila ada pihak yang berani terang-terang hina Islam di negara kita ni...

Mungkin disebabkan itu, masih ramai lagi yang berani hina Islam dan meskipun cuba diambil tindakan undang-undang oleh pihak berkuasa, ada saja peguam pro-Pakatan Haram yang dok mai bela penghina-penghina Islam ni...kan?

Saya rasa, mujurlah ini kat Malaysia... kita daulatkan undang-undang... Ni cuba tengok kat bawah ni... baru depa tau..!



Pada masa sekarang ni, saya tak rasa perkara ni akan berlaku di negara kita... 

Tapi pada masa akan datang tu saya tak tahulah kan... kita orang Melayu beragama Islam ni memang terkenal dengan sikap budi bahasa, tolak ansur dan sabar... tapi kita juga terkenal dengan perkataan "amuk", kan? 

Cuma saya pesan.. jaga keharmonian kaum, agama, budaya dan adat resam kita. Asimilasi berlaku, tapi makin terancam... kalau diasak sangat, tak mustahil berlaku "amuk"... bila dah jadi macam tu maka tak mustahil 13 Mei 1969 akan berlaku lagi, kan? 

Saya takmau perkara tu berlaku... jadi hati-hati... 

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!