Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, March 31, 2015

BILA BENDA NI NAK SAMPAI KE KEDAHHHH...???

Saya nak tanya.... perkara ni betul-betul saya nak tanya....kenapa tak buat di Kedah dulu...kenapa...? kenapa? kenapaaaa?

Pasai apa buat kat Kelantan, Pahang dan Terengganu dulu? Kenapa start kat Pantai Timur dulu?

Awat Kedah ni tak beshhh ka? Alaaaaaaa....


Cuba baca kat sini... sesak napas Astro di buatnya... heh!

Saya bukan apa... dah tak larat dah nak bayar Astro... dah la gaji tak seberapa... kalau masuk je di Kedah... kompom saya pulangkan balik dekoder dengan piring Astro tu...insyaAllah... heh!

Dah la mahal... kengkadang ada iklan lak tu.. lepas tu dok ulang tayang cerita yang serupa sampai berbulan-bulan... service kalau hujan kalu memang hilang terus.... hmmmm....

Mentang-mentang la depa monopoli BPL... sampai TV-TV lain pun tak boleh siarkan... kalau siarkan juga kena saman... haru aihhhhh.... kejam gila...

1 comment:

kluangman said...

Minta Mukhriz buat aku janji semula, sokong Najib habis-habisan.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!