Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, February 8, 2015

UMAT ISLAM BOLEH SABAR LAGI KE DENGAN KES TERBARU NI?


Saya tak tahu sama ada umat Islam di Malaysia boleh bertolak ansur lagi atau tidak pasal perkara macam ni... benar saya tak tahu...

Cuma pada saya, perkara macam ni betul-betul dah mencabar Islam dan hak keistimewaannya di Malaysia... melampau, biadap, kurang ajar, perlu disiasat segera dan diambil tindakan sewajarnya mengikut undang-undang negara...

Dah banyak kali dah kita umat Islam dicabar macam ni... ingat kita takdak maruah harga diri kaaa?

 

Cuba baca kat sini... kurang ajar ke tidak diorang sekarang ni...tak marah ke?

Saya ingatkan pada pihak yang cuba cetus kemarahan umat Islam di Malaysia ni supaya hentikan kerja-kerja yang boleh buat kami semua naik darah....had dan kesabaran kami ada batasnya...

Ini bukan soal 13 Mei atau apa... ini soal kurang ajar dan tak tahu perlembagaan undang-undang... 

Ini soal agama kami... dulu tak dak siapa berani kurang ajar begini...dulu semua saling hormat menghormati... sekarang dah lain macam pulak?

Saya cabar... kalau tak puas hati sangat... tunjuk diri secara terbuka... cabar berdepan... cakap apa yang tak puas hati... senang kita "nak cerita"...kan? Heh! Ada berani?

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!