Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, February 24, 2015

TERKINI..!!! AKHIRNYA ANWAR MENGAKU SALAH LIWAT SAIFUL BUKHARI..!!!


Yeahhhhh! Alhamdulillah... Akhirnya Anwar mengaku juga dia meliwat Saiful Bukhari, kan?

Kenapa saya kata begitu?

Nak tahu kenapa?

Cuba baca kat sini....

Dah mohon ampun tu... maka secara automatik la dia mengaku dia bersalah liwat Saiful...kan?

Kalau tak salah, pasai apa pulak nak mintak ampun? kan? kan? kan?

Hahahahaha... kan dah kena sebijikkkkk....

5 comments:

Anonymous said...

Tolong jangan ampun kan!!! We will all suffer if this idiot is released.

Anonymous said...

Tak perlulah SPB YDP Agong nak memberi pengampunan kepada orang seperti Anwar ni.

Akan menjadi satu kesilapan besar dalam sejarah Malaysia, sekiranya diampunkan orang seperti ini.

Agong nanti akan ditendang keluar dari istana kalau PR memerintah. Agong perlu dengar pendapat rakyat majoriti. Majoriti mau Anwar di dalam penjara selama sekurang2nya 10 tahun.

Anonymous said...

Bagilah dia berehat di Homestay Sungai Buloh untuk seketika. Kalau si Anu Ghairah ni dilepaskan, sahih negara ini akan kembali dihuruharakan. Penatlah PDRM lagi. Susahlah kehidupan peniaga di Bandaraya KL.

Anonymous said...

Ni minta ampun kerana nak keluar penjara bukan minta ampun nak tebus dosa.........kalau Agong ampunkan habis le....nanti dia keluar dia akan cakap saya bukan nak sangat minta ampun ni isteri saya yang minta.....minta ampun nak tebus dosa liwat tak ada dalam jiwa dia.......tunggu lah apa bala yang akan Allah lotarkan pada kita semua nanti......

Anonymous said...

Minta ampunkan dosa dgn Allah SWT

Bila Kak Su Bersuara... Heh!