Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, February 26, 2015

AKHIRNYAAAA..!!! RAFIZI MENGAKU JUAAAAA...

Akhirnya.... Akhirnya mengaku juga Rafizi...kan? Akhirnya dia mengaku jugak bahawa Pakatan Haram tu tidak diikat oleh mana-mana peraturan, perjanjian mahupun undang-undang bertulis sejak bergabung pada 2008... 

Maknanya mana-mana parti yang bergabung dengan Pakatan Haram ni cuma bagitau saja depa nak masuk gabungan dan boleh keluar macam tu saja bila rasa nak keluar... ikut suka je nak masuk ke nak keluar ke....kan?

Maka sebab tu la saya katakan bahawa pakatan depa ni bukannya pakatan rakyat dan hanyalah merupakan pakatan yang haram... dah la takde peraturan bertulis... tak berdaftar pun dengan RoS...kan?

 

Dulu, khabarnya depa ada cuba nak daftar...tapi RoS bagitahu ada yang tak kena dengan pendaftaran tu dan mintak depa repair... tapi sampai sekarang depa tak pi repair... 

Lebih teruk lagi, orang yang disuruh daftarkan Pakatan Haram tu pun depa dah gulingkan! Heh! Siapa lagi kalau bukan Tan Sri Khalid Ibrahim.... heheheeeee....

Nak baca pengakuan Rafizi tu? Sila klik kat sini... hahahahaaaa...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!