Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, January 21, 2015

PEMIMPIN BOLEH PAKAI VS PEMIMPIN TAK BOLEH PAKAI....


Sebelum ni kita dok dengaq orang kata pemimpin tak dengaq rintihan kita... dah selalu sangat dengaq luahan lagu tu, kan? Sampai ada yang kata pemimpin tu tak boleh pakai...pemimpin ni tak boleh pakai... kiranya depa je la yang boleh dipakai...heheheeee...

Betoi ka semua pemimpin lagu tu? Pada saya, mungkin ada yang lagu tu...tapi tak semua....

Ni saya bagi satu contoh pemimpin...

 

Saya yakin dia tak kenai saya... dan saya pun dok perati dia dari jauh ja... dia ni muda lagi... sebelum ni orang suka dok pandang lekeh kat dia.... 

Biasa la orang kita ni cepat buat persepsi sendiri... padahal depa tak kenai pun orang yang depa komen tu...hahahahaaa...

Ni cuba tengok kat sini.... dan cuba tengok sendiri apa yang rakyat kata kat dia...

Amacam? Okay? Dah...jangan dok suka kondem orang tak tentu hala... pi ngaji Al-Quran lagi baguih...dapat jugak pahala...

1 comment:

Anonymous said...

Tak tahan tengok gambar anak tu...senyum sendiri tapi bukan menghina..... Aku peratiiii je perangai kau....hehehe

Bila Kak Su Bersuara... Heh!