Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, January 11, 2015

BILA KETUA HAKIM NEGARA KUTUK PERANGAI PEGUAM... PADAN MUKA DEPA! HEH!


Betul. Saya setuju dengan Ketua Hakim Negara... segelintir peguam di zaman sekarang ni poyo je lebih... kononnya pengamal undang-undang, tapi depa sendiri la yang burukkan imej pengamal undang-undang lain... 

Kawan-kawan saya ramai yang grad dari UIA dan jadi peguam actually... ramai yang bengang dengan puak-puak peguam yang dok rosakkan undang-undang kat negara kita ni.. depa kata, sebab depa tu la ramai yang dah tak percaya pada sistem kehakiman dan perundangan di Malaysia...

Cuma kawan-kawan saya tu malas ja nak bersuara... masing-masing sebok dengan kes masing-masing... tapi tu la pendapat depa pasai peguam-peguam "poyo" yang dok keluaq masuk media pembangkang tu... hehehee...

Ni cuba baca apa Ketua Hakim Negara kata kat sini... setuju dak dengan dia?

Kawan saya kata, peguam-peguam tu pandai putar alam dan suka manipulasi undang-undang sedia ada... padahal depa selalu kalah kat court... heh! Cakap kat luaq saja berdegaq-degaq sampai ke langit.. masuk court depa kalah.... lebih kurang gitu la kata kawan saya tu... 

Hmmmm... camana? Apa pandangan kawan-kawan lain? Saya? Hahahaaa... mujoq saya tak jadi peguam...hahahahahahaaaaa...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!