Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, August 12, 2014

BUDAK POMPUAN SELFIE CARA TAK SENONOH NI ANAK SAPA PULAK?

Ni satu lagu penyakit budak-budak sekarang ni.. Nampak bertudung bagai... tapi sanggup buat benda tak senonoh macam ni... anak sapa tu saya tak tau la....

Saya takmau la kata budak ni kurang didikan agama ke apa... tapi masing-masing kena la jaga kelaku anak masing-masing...

Ni pasal budak pompuan ni... dah takdak benda lain dah nak buat? Dah tak reti baca Al-Quran ke.. baca buku yang berfaedah ke apa? Yang pi buat menatang ni...lepas tu tunjuk kat Facebook...? Tak tau malu ka apaaaa..?

 

Monday, August 11, 2014

VIDEO LAWAK ANWAR PALING VIRAL YANG TERKINI..!!! DON'T MISS IT..!!!

Betulll...!!! Saya tak tipu... Memang betul saya ketawa kuat masa tengok video ni... sampai terkejut kawan-kawan kat opis bila saya ketawa macam tu... 

Sorry laaa... bukan saya sengaja... spontan saja ketawa saya berderai sampai keluar ayaq mata... hahahahhahaaaa...

Ni dah betul-betul kes kronik dah ni.... asyik dok kondem orang saja... tiba-tiba Allah bukak sendiri aib dia di mata umum...! Heh! Rasanya satu dunia gelak kat mamat ni kalau tengok video tu...

 

PAS TERKENA... MELENTING MARAH NAMPAKKKKK...HEH! ADA BERANI?

Jangan jadi "tong kosong" dari Kedah macam kat atas ni dah laaaa...heh!
Baru-baru ni Datuk Ahmad Yakob yang gantikan Nik Aziz sebagai MB Kelantan lantang bersuara. Kalau sampai ke media, selalunya marahnya tu bukan kepalang. Kalau marah sikit-sikit, takkan sampai nak keluar kat media...ye tak?

Melihat pada "marah"nya pengganti Nik Aziz ni, saya yakin ia ditujukan pada PKR dan DAP, khususnya Anwar dan konco-konconya, serta Kit Siang dan Dinastinya yang sedang membangun di "Republik of" Penang nunnn...

Apa? Berani? PAS berani keluar dari Pakatan Haram? Baru sedar diperlekeh? Baru berani mengaku "diperkotak-katik" selama ni? Saya dan ramai lagi rakan-rakan seagama dah beritahu PAS sejak 2008 dulu... tapi kami pulak yang diherdik, dihina dan dihambur maki hamun...

 

GAMBAR DAN VIDEO BAKAR BENDERA ISRAEL DI KEDAH #OpSaveGaza


Siapa kata orang Kedah tak berani? Heh! Silap laaaa... Lebih penting, orang Kedah memang beradab dan matang menunjukkan protes...

Israel? Heh! Rasanya kalau campak sekor askar rejim Israel kat bumi Kedah ni...heh! Rasanya memang teruk kena "kenduri"... bukan takat lembik... lunyai kena balun... tibai habihhhhh..!!!

Jumaat baru ni, bendera Israel kena bakar... siapa bakar? Orang Kedah. Siapa marah siapa? Orang Kedah marah Israel. Israel mungkin tak kenal orang Kedah... tapi at least tutup jugak la McDonald's kat Alor Setar tu...kan?
 

Sunday, August 10, 2014

HADOIIII..!!! BETULLL..!!! PAS BETUL-BETUL DAH KENA..!!! HEH!


Saya rasa, kalau MCA atau MIC mintak UMNO tunjuk sebab kenapa UMNO tak setuju dengan diorang, rasanya dah tentu PAS tepuk tangan habis-habisan. Kalau boleh, satu dunia PAS nak canang pasal "tunjuk sebab" tu, kan?

Biasa laaa.. PAS memang macam tu dari dulu lagi. Kalau buruk orang, diorang canang merata, halalkan penyebaran aib orang. Macam "suci" jerrrr...heh!

Tapi kalau perkara kat bawah ni, rasa-rasa macamana? Ada berani jawab ke, PAS? 

 

Bila Kak Su Bersuara... Heh!