Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, December 17, 2014

TU DIAAA... ANWAR BERAHIM DILONDEH LAGI DALAM MAHKAMAH..!


Ekceli... Anwar ni makin tak laku di media... makin layu.. dah hilang kreadibiliti... dah takdak dah solidariti... macam-macam pekung dia didedahkan Allah SWT...

Terbaru.. pekung Anwar didedah lagi... dalam mahkamah pulak tu...

Apa la Pak Syeikh ni... agaknya kenapa satu persatu aib dia dibongkar Allah SWT?

 


Dah la tu Pak Syeikh... bertaubat laaa.. ikut la nasihat mendian Karpal.. pi dok di Mekah ka.. Madinah ka... beribadat sepenuhnya... toksah dah la berpolitik... bukan buleh jadi PM punnn..! Heh!

1 comment:

MNH SASTERA MELAYU said...

Salam perjuangan tuan,

Mohon pautkan link blog saya di blog tuan. Saya akan pautkan juga link.blog tuan di blog saya.

Link blog : http://sayapejuangbahasa.blogspot.com

Segala perhatian tuan amat saya.hargai dan saya ucapkan ribuan terima kasih.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!