Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, November 17, 2014

PAS KEDAH MARAH, SAYA PUN MARAHHHH...!!!

Jangankan PAS Kedah, saya yang sokong UMNO ni pun marah kalau fitnah-fitnah ni... banyak sangat yang tak betul berbanding betul...

Saya pun menulis jugak... menulis tu biarlah yang betul. Kalau dibuktikan apa yang kita tulis tu tak betul, mohon maaflah cepat dan jangan la buat muka tebal degil takmau minta maaf...

Lepas tu, betulkan balik kesilapan tu... boleh tak?

 

Ni cuba baca kat sini... Bro Musoddak marah gila... bukan dia saja... saya pun marah gak!

Ada ke patut dia fitnah arwah Ustaz Azizan yang dah meninggal dunia? Takdak sopan langsung! Tak reti hormat arwah kaaaa..??? Agak-agak la broooo....

Sebagai salah seorang yang mengiktiraf arwah Ustaz Azizan antara MB terbaik yang Kedah pernah ada, saya selar MSO ni... 

Selama ni PAS selalu layan MSO dengan baik.. tetiba MSO buat macam ni kat arwah Ustaz Azizan dan PAS Kedah... tak patut la bro.... mohon MSO mintak maaf cepat!

1 comment:

Anonymous said...

puak anwarinas ni memang kuang ajor..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!