Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, November 25, 2014

MAAF, SAYA TUTUP FB DAN BUKA YANG BARU...

Ini Facebook baru saya... tengkiu!
Oh ya... saya lupa nak beritahu.. Baru-baru ni saya belek-belek Facebook saya... Sorry.. sebelum ni memang saya jarang-jarang sangat masuk Facebook... bersawang jadinya... heheheee...

Bila saya teliti tempohari... saya tengok macam huru-hara... macam-macam group..macam-macam page... dah jadi rojak.. out of control kot....ramai sangat yang saya tak kenal dalam tu...heheheheee... banyak sangat group saya sedangkan saya tak pernah pun join group tu... adoiii...

So.. saya putuskan untuk abandon.. tutup FB tu... dan saya create Facebook official yang baru.. maksudnya semuanya dah berwajah baru bermula hari ni....

Pada kawan-kawan FB yang masih nak berkawan dan berkomunikasi dengan saya, maka saya alu-alukan supaya add melalui Facebook baru saya di url...

https://www.facebook.com/duke.ofumno.3

Boleh add atau request macam biasa... Tak kisah muslim atau non-muslim...tak kira UMNO, PAS, PKR atau DAP... tak kira dalam negara atau luar negara... insyaAllah akan saya approved asalkan ikhlas, waras, rasional dan memelihara akhlak serta adab sopan ketimuran...

Mohon maaf... yang loqlaq sangat tu mungkin tidak diterima kot... hehehe.. sorry... new face.. new era... new polisi... saya pun bertransformasi jugak... lebih ke arah wasatiyyah... heh!


No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!