Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, October 9, 2014

TEMPOH 3 HARI MAHFUZ PERTIKAI, YANG BERBULAN KENAPA DIAM?


Hahahahaaa... dah lama saya tak serempak dengan Datuk ni... Dulu selalu la juga terserempak dengan Datuk ni kat Parlimen... tapi sejak balik ke Kedah ni, dah makin jarang dah jumpa... last sekali terjumpa dengan Datuk Mahfuz ni kat R&R Plus Highway...

Baru-baru ni dia ada pertikai keputusan mahkamah. Sapa pandai undang-undang sila angkat tangan. 

Saya nak tanya... kalau pertikai keputusan mahkamah rayuan dan kes masih lagi dalam peringkat rayuan sekali lagi, tak boleh dianggap menghina mahkamah ke?

 

Cuba klik kat sini tentang apa yang Mahfuf pertikai...

Ada ke patut dia pertikai tempoh 3 hari tu?

Abih tu? Yang budak pompuan sampai mengandung, beranak bagai...baru nak repor polis kata dirogol tu camana? Ada yang lepas seminggu baru lapor, yang sebulan, yang berbulan-bulan pun ada...

Tapi mahkamah tetap keluar hukum seadilnya. Ada yang terlepas dan ada pula yang dihukum. Itu normal. Sebab kat dunia ni mahkamah tak la seadil mahkamah Allah, kan?

Saya tertanya-tanya, nanti kat mahkamah Allah nanti Mahfuz pertikai tak kalau Allah kata Anwar tu meliwat ramai lelaki? Dia nak pertikai tak agaknya? Heh!

Pada saya, kalau kita taktau...dok diam-diam laaa.. jangan la tak tau tapi berlagak tau...heh! Itu poyo namanya, kan? kan? kan? 

3 comments:

AnjingBaruaBabi said...

Mahfuz tu PMR je...komennya pun taraf PMRlah....apa nak heran....

Anonymous said...

kalau kita lihat mdfuz ni berbahas di parlimen lawak habis,..apa dia cakap pun dia tak tau..main balin je..sedih Malaysia ada ahli parlimen macam ni,..apa kata mdfuz sekolah balih sampai PhD..dapat doctor baru orang respect dia..setakat kelulusan dia ada ni, orang pun tau dia tak berapa bijak..sebab nak sokong PAS tak pa lah dia jadi MP..sedih

Anonymous said...

UMNO pembela bangsa Melayu.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!