Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, October 28, 2014

REMPUH PAGAR: INI PANDANGAN MAJORITI ALUMNI UM..!!!


Saya tak sangka, mahasiswa UM di zaman sekarang ni makin lama makin mudah dipengaruhi dan diperbodoh sewenang-wenangnya...

Saya tak sangka, sebuah universiti yang saya selalu masuk dulu (jogging jer...) rupa-rupanya memiliki segelintir mahasiswa yang memalukan majoriti mahasiswa UM yang lain...

Bukan saya yang kata begitu... semuanya terbit dari semua kawan-kawan saya yang merupakan Alumni UM... depa semua kata Fahmi tu budak yang "so pethatic"! Memalukan UM dan seluruh warganya...

 

Rupanya, kes kat UM tu dapat komen dari pelbagai pihak, termasuk di Australia... 


Saya ada ramai kawan-kawan graduan UM... depa semua marah. Semua kata budak-budak tu bodoh! Depa kata, ada lagi cara lain nak buat dari memalukan seluruh mahasiswa UM macam tu...

Tapi nasi dah jadi bubur, kan? 

Bagi budak-budak yang sokong Anwar, dah tentu la depa "buta"... tapi dari sudut pandang akal manusia yang waras, adil, neutral, dan rasional, dah tentu la depa kutuk habis-habisan tindakan budak-budak yang diperbodoh Anwar tu..

Itu hakikatnya... yang salah tetap salah, yang benar tetap benar... Patutnya Fahmi patut malu UM ada alumni bergelar "Tokoh Peliwat Negara"... lepas tu jemput bagi pidato? Tak bodoh namanya tu? Heh!

3 comments:

Anonymous said...

Saya salah seorang alumni UM , Sejak 1974 kami telah diperdaya dan menyertai demo isu yang diada-adakan kononnya ada rakyat Malaysia yang mati kerana keracunan makanan ubi gadung disebabkan kehidupan yang terlalu daif di bumi Malaysia. Setelah 40 tahun orang yang sama menggunakan skrip yang sama memperdaya mahasiswa.

1978 said...

BUKAN BODOH SAHAJA, BAHKAN BAHLOL TOLOL DAN TONGONG.
MEMANG MEMALUKAN..... TAK FAHAM APA ERTI BANDUAN.
DAN TUNJUK HANDAL DENGAN MENCABAR UM SENDIRI.
HEBAT SUNGGUH... 1 st CLASS MATERIAL KAH ?

Anonymous said...

Ini bukan lagi rakyat hakim negara tapi dah jadi rakyat penjenayah negara.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!