Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, October 20, 2014

RAKYAT PENANG MAKIN TERUK DIBULI GUAN ENG..!

Saya tak faham, kenapa orang Penang sayang sangat kat Guan Eng. Macam-macam onar dah yang dia buat sebelum ni... tapi orang kita masih "buta"... PAS Penang pun gagal sekat dia... 

Dulu dah kena dah sepenggal... tapi tak belajar dari sepenggal... dia menang jugak sepenggal lagi...

Undi la dia lagi... rasa-rasa boleh dapat balik tak Penang tu? Khabarnya dia banyak "import" pengundi masuk ke Penang dah skang ni... saya tak tahu la betul ke tidak... tapi itu la yang saya dengar...

 

Ni terbaru ni... cuba tengok kat sini... lama-lama jadi Singapore la Penang ni... republik dinasti Lim!

2 comments:

Anonymous said...

Lagi hebat dia menghentam orang Melayu di Pulau Pinang, lagi banyak undi yang akan si Tokong ni dapat kelak oleh pengundi2 cina yang RASIS!!!!

Anonymous said...

Yang hairannya ada juga orang2 Melayu bodoh yang akan membela dan menyokong cina komunis ni walaupun Melayu sudah merempat di Pulau Pinang. Harap ada kajian dari USM tentang pemilikan hartanah dari segi bilangan, harga dan bangsa dari tahun 2005 hingga 2017 (tempoh kajian tamat dan bentangkan sebelum PRU14). Biar orang Melayu terbeliak biji mata.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!