Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, October 14, 2014

PASAL BENDA NI LA ORANG KAMPUNG TAKMAU KAT PAS DAHHHH...!!!

Tak tahu la betul ke tidak... tapi kalau dengar cakap-cakap dari kawan-kawan PAS di kedai kopi, mamat ni la penaung PasMa sebenarnya... tak tahu la sejauh mana kebenaran tu... tapi orang PAS sendiri la yang kata lagu tu...

Saya sebetulnya hairan dengan PAS ni... dulu katanya kalau menang di Selangor, sebelum ayam berkokok depa nak tutup kilang Carlsberg tu... tapi sekarang ni dah lain pulak bunyinya...

Sekarang ni, kalau rampas arak berbotol-botol di kawasan orang Melayu, depa suruh hantar balik arak yang dirampas tu... Hasan Ali yang bertanggungjawab rampas arak tu bukan setakat kena buang dari jawatan Exco... siap kena pecat keahlian dari PAS lagi... hmmmm...

 

Sekarang ni, tengah kecoh-kecoh pasal Pesta Arak kat Selangor tu, selamba je mamat tu kata"Biarlahhhh... tu hak depa"... percaya atau tidak itu la yang mamat tu kata.. Sapa mamat tu?

Ni...cuba tengok kat sini kenyataan mamat tu...  ni la kot mamat tu....


Hairan saya...dulu lain, sekarang lain... dulu ada ruh semangat syiar Islam sampai orang tua-tua kat kampung pun suka... sekarang ni lebih liberal dari liberal ni apahal? Orang kampung pun dah malu nak ngaku ahli PAS dahhh.. "aku rela takdak parti kalau macam ni"... tu la kata depa...

Kawan-kawan PAS lagu mana? Setuju?

1 comment:

Anonymous said...

AH lol PAS -Parti Anggok Sahaja pasti TAKBEEER punya.Dia orang dah kata, itu hak "dia orang" Punya lah kemarok UNDI!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!