Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, October 11, 2014

KETUA PEMUDA PAS DAKWA HANDPHONE KENA HACKED..???!!!


Cerita ni buat saya tersengih. Tak tahu la sama ada Suhaizan Kaiat ni betul-betul ke atau sekadar nak melepaskan diri. Tapi betul cerita tu buat saya tersengih...

Bukan saya yang ketawakan Ketua Pemuda PAS tu... bukan saya yang persenda dia.. bukan saya...orang lainnn... penyokong PAS pulak tuuuu...

Nak tahu siapa yang gelak sakan kat Suhaizan?



Ni cuba klik kat sini... baru tahu ceritanya... betul ke tu henpon dia? heheheeeee..

1 comment:

Anonymous said...

sapo nak hek henpon dier,tulah download bukan2,malware bukan saja bersepah sepah,melambak lambak,jangan tuduh sana sini,tanya diri sendiri

Bila Kak Su Bersuara... Heh!