Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, October 20, 2014

KENAPA TAK PEGANG TAIK SENDIRI JER..???!!!


Seronok sangat yer peluk anjing? Suka ye boleh pegang anjing? Nak pegang lagi? 

Saya faham, memang sesiapa pun boleh pegang anjing. Tapi kenapa pilih pegang najis mughalazah? Najis berat tu... kenapa perlu pegang kalau tidak terpaksa?

Kenapa tak pilih pegang taik saja? Pegang la taik sendiri... lepas tu main-main dengan taik tu... Buat la bentuk kuih ke... bentuk ikan ke... macam budak-budak main masak-masak tu... kenapa? Jijik? Kat anjing tak jijik pulak?

 


Ni cuba tengok sini.. senang sangat terpengaruh dengan agenda liberalisme... senang sangat jarum pluralisme... senang sangat la korang kena "racun"... sampai tak reti pikirrrr...???

Kat mana korang letak otak korang? Tu.. Syed Azmi Al-Habshi tu takde program lain yang lebih bermanfaat yang boleh dibuat ke? Dah takde kerja sangat dah? 


Kalau betul nak ajar orang samak, tak perlu pun pegang najis pun. Ajar je terus! Ni la orang kata "terlebih bijak" sangat nih... takde akal ke?

9 comments:

Anonymous said...

mudah2an hanya di selangor

Anonymous said...

Kadang kala aku rasa wajar ada kumpulan macam taliban atau ISIL..

Puak puak ni dah mula nak melampau..bila kita bertindak kita pula dituduhnya melampau..

Inilah genarasi yang dilahirkan oleh emak bapak yang tak tahu ugama..

Jom tubuhkan puak puak 'pelampau' untuk mengajar puak puak pelampau ini

Anonymous said...

Anjing punyai sex instinct seperti manusia. Sebab itu anjing tak boleh tengok perempuan. Anjing yang bersaiz besar kemaluannya luar biasa! Bagi kapir dia orang tak kisah main dengan anjing sebab mereka dah biasa. Orang melayu pegang anjing ni mungkin nak cuba mendekati atau belajar kearah LGBT

Anonymous said...

Puak PR dah naik gila. Kesian sebab fikiran depa dah bercelaru. Dulu, pi buat demonstrasi BERSIH, tapi rupa-rupanya pemimpin PR lagi KOTOR. PAS pun dah tak sanggup bergelumang dengan KOTOR mereka. Sekarang ni, mereka cuba untuk mengubah persepsi bahawa benda yang KOTOR itu sebenarnya BERSIH. Lepas ni LIWAT pun depa kata BERSIH juga kot. Kesian kepala hotak mereka turut diliwat oleh PR. Bodoh gila.

Anonymous said...

Apasal orang melayu Islam terhegeh-hegeh nak sentuh najis mughallazah, sedangkan bangsa kiasu sendiri jijik dan geli nak sentuh najis sendiri.

Anonymous said...

iNI LAH MUKA2 PEMBAWA2 KEHANCURANNYA SEBUAH NEGARA ISLAM YG DIDOKONG TOK NEK DAN IBU BAPA KITA SELAMA INI.

Anonymous said...

Klik untuk kempen lawak sarkastik I Want To Touch A PIG

Harap2 awek2 melayu join kempen ni pulak..

Anonymous said...

Permohonan yang telah dibuat oleh tok-tok guru politik lebeh baik berkerjasama dengan syaitan drpd. berkerja dengan UMNO telah pun dimakbulkan.Lepas satu bab,maka syaitan-syaitan ini mencari cara lain pula untuk mempersenda bangsa Melayu,Jika kita Melayu Islam mungkin susah sikit untuk diperdaya.Wahai umat Islam berpeganglah dengan tali Allah SWT supaya kalian tidak dicacamarbakan.Satu lidi mudah dipatah,tetapi penyapu susah juga hendak dipatah,mungkin dibakar saja maseh tinggal arang.Ingatlah pertunjuk Allah SWT yang berlaku.Dulu tak pernah jadi pekara pekara yang terjadi terang-terang.

Anonymous said...

Aku memang hebat, sampai shinichi pun tak boleh tangkap...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!