Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, October 14, 2014

HAIPPPP..!!! KORANG JANGAN BAGI PAK SYEIKH MARAHHHH...!!!

Aik? Tanya sikit pun nak marah? Tak baik marah-marah Pak Syeikhhh... Marah tu dari setan... Takkan Pak Syeikh nak ikut jadi setan kot? Sampai orang tanya sikit pun tak boleh?

Agak-agak laaa.. dalam parlimen, mana-mana wakil rakyat pun diberi hak bertanya kalau diberi laluan oleh pembentang dan Yg Dipertua Dewan... jangan la jadi macam budak-budak pak syeikkkhhh..

Soalan yang ditanya tu mudah sangat untuk dijawab... mudah sesangat!

 

"Saya nak tanya Permatang Pauh (Anwar) mengapa susah sangat nak beri lebih daripada dua nama? Mengapa tak ikut permintaan?"

Tu je soalannya.. mudah sangat tu... soalan berbentuk struktur...cuba tengok kat sini betapa marahnya Pak Syeikh kita baru ni.. mujoq tak terbakar dewan tu semalammm.. heh!

Cakap je la "PKR tak faham bahasa.. gagal memahami titah Sultan Selangor.. sebab tu hantar 1 nama saja..." Tu jawapan yang paling tepat, kan? Cakap je terus terang... jangan risau.. takde orang nak gelak... paling kuat pun orang cakap "Ketum Tak Reti Bahasa" saja... 

Alaaa.. Ketummm.. Ketum tu daun ketum laaa.. yang bebudak bengong suka dok minum tu. Takkan tu pun Pak Syeikh nak terasa... Awat Pak Syeikh suka minum ayaq ketum ka? Ketum tu bukan Pak Syeikh... jangan risau... heh!

2 comments:

Strategi Perang : Strategi #1 Bahagian 2 said...

Siapa yang salah?

Anonymous said...

Hampa pun mau ingat,kadang-kadang dalam kepala ini banyak sangat yang serabut,tok sah soal banyak sangat.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!