Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, October 29, 2014

GEMPARRR..!!! HARAKAH KINI BERTUKAR JADI LIDAH RASMI PKR..???!!!


Perghhhh..!!! Memang bertepek puak PAS ni balun Harakah. Tepat, padat! Tapi takat tu saja la depa balun pun... PAS tak berubah gak... puak liberal dalam PAS sekarang ni dah makin kuat... hampir menyaingi Syi'ah dahhh...

Sekarang ni memang PAS terbelah kepada beberapa kumpulan dah. Tapi dalam banyak-banyak kumpulan tu, ada satu geng tu yang betul-betul pertahan Presiden PAS, Ayah Chik. 

Kumpulan ni betul-betul pro-ulama dan mahu PAS kembali ke perjuangan asal parti. Macam zaman arwah Ustaz Fadzil Noor dulu... tapi malangnya puak liberal label geng pro-ulama ni sebagai "agen UMNO"... 


Khabarnya, sekarang ni Harakah tu pun dah jadi macam lidah rasmi PKR dah... Cuba baca kat sini kalau tak percaya...

Nak tahu punca kenapa Harakah jadi macam tu? Khabarnya, dah ramai dah puak liberal yang berjaya masuk ke Harakah untuk sebar propaganda perlekeh kepimpinan ulama PAS... jarum berbisa pun makin banyak dimasukkan...

Tapi macam biasa la... depa mana mau mengaku... lebih kurang macam Syiah jugak, puak liberal ni pun mungkin dibenarkan bertaqiyyah untuk ubah PAS ikut acuan liberalisme jugak...

So jangan terkejut la kalau suatu hari nanti DAP ganti PAS... heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!