Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, October 23, 2014

AWEK KEDAH YANG MEMALUKAN ORANG KEDAH!


Selepas isu tarian separuh bogel selesai, timbul pulak perangai budak pompuan yang dipercayai berasal dari Kedah tunjuk perangai tak senonoh di Youtube...

Tapi rasanya perkara ni takkan la nak suruh Mukhriz selesai jugak kot? Agak-agak laaa... 

Saya rasa, bebudak sekarang ni, tak kira la di Kedah ke... di mana-mana pun sekali la.. depa tak reti nak fikir antara baik dan buruk dalam tindakan depa... depa tak fikir tentang kesan yang timbul sebelum buat sesuatu...


Cuba tengok perangai budak pompuan tu kat sini... betul-betul buat malu orang Kedah betoi! 

Saya yakin, budak tu budak adik saya. Kalau adik saya, rasanya saya "tau apa nak buat"...

Saya tak pasti sama ada mak bapak, adik beradik atau saudara mara saya akan bertindak sama macam saya atau tidak... terserahlah.

Tapi pada saya, budak ni perlu "diajar". Bak kata orang Kedah, "kalau kurang ajaq, kita ajaq dia"...kan? Jadi faham-faham je laaa...

Buat adik-adik yang lain, jangan dok "tebiang" nak buat perkara yang macam ni pada masa akan datang. Jangan malukan orang Kedah... heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!