Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, September 1, 2014

TERIMA KASIH SEBAB BERSIHKAN KEDAH DARI MAKSIAT...

Syabas saya ucapkan pada Majlis Agama Islam Kedah sebab depa dengan kuasa/authority yang diberikan Allah SWT, menunaikan tanggungjawab yang sangat mulia pada malam ambang Merdeka baru-baru ni...

Orang lain dok semangat sambut Merdeka, hayati semangat perjuangan sebuah negara bangsa, ada pulak yang sanggup buat maksiat sana-sini kat area Kedah ni...

Mak janda kena cekup.. ada couple sengal tu sampai sanggup terjun tingkap hotel bajet sebab nak lari dari penguatkuasa... Awat? Takut sangat dengan penguatkuasa? Kat Allah tak takut pulak noooo...?

Cuba baca kat sini pasai operasi kantoikan orang tak senonoh perangai orang Kedah... memalukan betoi laaa... kalau tegoq marah... perangai tak macam orang Islam pun...

Peliknya, yang buat kerja tak senonoh tu semuanya mengaku beragama Islam.. Macam tu ka perangai umat Islam yang sebenar kat Kedah ni? 

Saya yakin, ramai umat Islam kat Kedah ni perangai elok-elok belaka.. tapi pasai segelintir pisang busuk ni la nama umat Islam kat Kedah ni busuk... 

Saya sarankan depa baliklah pada cara hidup Islam... malu la sikit kat Allah... 

Saya ni bukan apa, sebagai saudara seagama, memang tanggungjawab kita untuk tegur dan memperbaiki antara satu sama lain... sebagaimana firman Allah...


Jadi, sama-samalah kita berubah... kalau takmau dengaq teguran saya sekalipun, dengar dan taatlah kita pada firman Allah SWT... saya sayangkan saudara seagama saya... wallahu'alam...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!