Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, September 11, 2014

HAPPY 16th ANNIVERSARY ANWAR BERAHIMMMM..!!! KAH! KAHHH! KAHHHH..!!!

Dari semalam lagi saya dok perati pasal perkara ni... kenapa pensyarah ni asyik dok sebut pasal Anwar saja sejak akhir-akhir ni...saya dok fikir...

Rupa-rupanya,.. Anwar memang dipecat pada bulan September lebih kurang 16 tahun dulu... ooooo... Ni kira 16th Anniversary la niiiii....anniversary dipecat... heheheheheeeeee....! 

So, sebelum terlewat, pertamanya saya nak ucap "Happy Anniversary" la dulu kat Anwar...heh! Tapi bila sebut angka "16" ni.. pada bulan "September" pulak tuuu... apa yang terlintas dalam akal kita? Heh! Ingat betul-betul.... ingat? Heh! Meh saya ingatkan....


Alaaaa... 16th September laaaaa... ada la "mamat" mana ntahhhh... dia kata kan..kan..kan.. dia kannn.. dia akan jadi PM ke-6 kat Malaysia ni pada 16 September... ingat lagi tak? Heh!

Masa dia cakap tu kalau tak silap saya lepas dia meroyan kalah pada tahun 2008 dulu... Zaman Pak Lah... zaman pentadbiran sahabat baik Anwar yang mula menyebabkan BN hilang majoriti 2/3... 

Alaaa.. tak ingat? Bukan ke menantu kesayangan Pak Lah yang hantar passport Anwar "by hand"???

Cuba baca apa yang pensyarah kat Australia ni kata pasal Anwar... heh! Tepat..padat... bertepek kena kat dahi... saya setuju 100%...heh! Sila baca kat sini dan sini... heh!

2 comments:

Anonymous said...

bang, masa 16 September tu anwar al-jubori kata dia akan jadi PM-6 la bang... cerita pasal bakal jadi PM-7 sebelum PRU-13 je.... tapi rupenye bakal jadi banduan bernombor 16092014...

Anonymous said...

Kings of politic...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!