Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, August 11, 2014

VIDEO LAWAK ANWAR PALING VIRAL YANG TERKINI..!!! DON'T MISS IT..!!!

Betulll...!!! Saya tak tipu... Memang betul saya ketawa kuat masa tengok video ni... sampai terkejut kawan-kawan kat opis bila saya ketawa macam tu... 

Sorry laaa... bukan saya sengaja... spontan saja ketawa saya berderai sampai keluar ayaq mata... hahahahhahaaaa...

Ni dah betul-betul kes kronik dah ni.... asyik dok kondem orang saja... tiba-tiba Allah bukak sendiri aib dia di mata umum...! Heh! Rasanya satu dunia gelak kat mamat ni kalau tengok video tu...

 

Sampai sekarang saya dok tersengih-sengih.. memang tak boleh belahhhh...heh!

Nak tahu apa yang saya ketawakan? Tengok kat sini... rasanya hangpa pun akan kata mamat tu dah biol! heh!

1 comment:

Anonymous said...

HA HA HA HA HA HA ...... 50 Januari yang lalu..... akibat daun KETUM ke? Ha ha ha ha ha aduuui sakit perut menahan ketawa... ha ha ha ha ketum ketum..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!