Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, August 7, 2014

Tuduh "Anak Dara Tua Kurang Seks", Orang Macam Ni Pun Pakatan Lambung?


Betul... saya betul-betul heran... awat la Pakatan Haram ni suka sangat jemput Isham Rais jadi panelis forum depa. Orang yang ada mentaliti dunia kelas ketiga macam tu pun depa jemput dok atas pentas? Dah takdak orang lain dah?

Otai-otai ideologi memang kenal dengan Isham Rais ni. Masa demo mahasiswa 1974 dulu, Isham Rais ni pun menyebok jugak... tapi lari lintang pukang jugak laaa... Tok Him kata, Isham Rais ni pendokong sosialis... lebih liberal dari sekular sebenarnya... 

Tapi, Pakatan Haram sanjung sangat mamat ni.. heran betoi.. takdak dah panelis lain yang lebih mantap... atau memang takdak pemimpin yang berkebolehan dah dalam Pakatan Haram ni?

 

Isham Rais kutuk Faekah... dia kata anak dara tua kurang aktif seks? Apa punya forum la.... itu hujah Isham? Takdak hujah lain yang relevan? 

Ni cuba tengok kat sini nihhhh... teruk sangat nihhhh...!

Teruk, kan?

8 comments:

Anonymous said...

Apakah dia tu teruna tua yang terlebih seks??

Teringat cerita dia gi melawat Thailand untuk cari pelacur... patut la otak pun bengong semacam.

Anonymous said...

Itu la mentaliti yang ada dalam juak2 PikGayaaR...nak buat mcm mana...semua nak bebas...bebas bercakap, bebas x dak undang2..bebas segalanya...itu la yang sebahagian rakyat Malaysia suka, sokong, julang...puak2 kera...tgk muka pun dah mcm cimpanzi...tp itulah...hak yang x berjenis ni jugak la penyokong PKR suka.... nak kata bodoh karang marah..tapi hakikatnya itu lah tahap mentalnya...sama la hak yang menyokong pun...Mentally Retarded!!!!

Anonymous said...

Muka si pukimak ni pun lebih kurang macam anak dara TUA berjanggut.
Muka HODOH DAN perangai HODOH. Mesti satu geng dengan fizi pondan....betul tak?

Anonymous said...

Sebenarnya faekah tu bukan saje kurang seks tetapi takmade seks langsung sebab sebagainseorang muslim yg belum berkahwin memang sepatutnya dia tidak melakukan seks langsung. Bukan macam gay tua tu yg melakukan seks bebas.

Anonymous said...

Apa nak heran sangat...kan ker PR tu tempat sampah2 buangan berlongok.Kalau sampah2 tu tak ada,ingat PR tu ada nyawa lagi ke?..

Anonymous said...

Nampak nya PKR banyak bela dan simpan jin dan iblis. Ketua umum kepala nya.

Anonymous said...

Sekali pandang mcm hanjing.
Pandang balik mcm BABI.
HANJINGBABIMUDIM LAKNATULLAH rupanya

Anonymous said...

Setan ni pakej lah muka ngan perangai hodoh

Bila Kak Su Bersuara... Heh!