Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, August 29, 2014

PEMUDA PAS TAHU.. PEMUDA PAS SEDAR... TAPI....TAPI...

Pemuda PAS sedar.. Pemuda PAS tahu... tapi depa tak boleh buat apa-apa. Sekadar mampu cakap kat media saja... Depa sendiri pun tahu kuasa ada kat Mat Sabu... Nak harapkan Ayah Chik, Ayah Chik tak berapa nak sihat sekarang ni...

Jadi Pemuda PAS buat kenyataan akhbar... depa sekadar sedar saja... tapi tak boleh buat apa-apa...

Depa sedar, rakyat makin menyampah kat Pakatan Haram... depa sedar, rakyat menyampah disebabkan DAP dan PKR... depa tau DAP dan PKR melampau... Tapi...

 

Tapi tu la Pemuda PAS... sekadar buih pepsi cola... cakap saja lebih...tindakan takdak... Betoi la Ayah Chik kata dulu...Pemuda PAS sekadar buih pepsi cola saja... bila Ayah Chik kata macam tu Pemuda PAS nak marah... apa tak betoi ka apa yang Ayah Chik kata?

Ni cuba tengok kelaku Pemuda PAS kat sini...

Depa tau dan sedar bahawa terjun dalam kolam taik tu perkara bodo.. depa tau dalam kolam taik tu semuanya najis.. depa tau semua tu....

Peliknya, depa dok jugak berendam dalam kolam taik tu... ni buka tahap pepsi cola dah ni... ni tahap apa agaknya? Ada cadangan?

1 comment:

Anonymous said...

Pemuda PAS sedar.. Pemuda PAS tahu... tapi depa tak boleh buat apa-apa sebab......teloq depa telah tersedut 4 cm ke dalam.....kahkahkah...KELDAI memang lagu tu lah....kahkahkah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!