Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, August 10, 2014

HADOIIII..!!! BETULLL..!!! PAS BETUL-BETUL DAH KENA..!!! HEH!


Saya rasa, kalau MCA atau MIC mintak UMNO tunjuk sebab kenapa UMNO tak setuju dengan diorang, rasanya dah tentu PAS tepuk tangan habis-habisan. Kalau boleh, satu dunia PAS nak canang pasal "tunjuk sebab" tu, kan?

Biasa laaa.. PAS memang macam tu dari dulu lagi. Kalau buruk orang, diorang canang merata, halalkan penyebaran aib orang. Macam "suci" jerrrr...heh!

Tapi kalau perkara kat bawah ni, rasa-rasa macamana? Ada berani jawab ke, PAS? 

 


PKR mintak tunjuk sebab? Heh! PKR dah jadi macam "majikan" PAS pulakkkkk..! "Surat tunjuk sebab"??? Heh! Tersengih-sengih saya tengok PAS sekarang ni... bila nak bangkit nihhh??? 

Dah kena buli pun tak sedar-sedar ke? Hadoiiii... kalau la saya dalam PAS...heh! Siap!!!

6 comments:

Anonymous said...

Aku nak tengok sekor sekor ularmak dalam PAS ni ada kote ke tidak. Semua bacul bila berhadapan dengan kaki pungkoq. Kalau tak berani,aku mohon semua ularmak2 dalam PAS buka serban buat lap pungkoq Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

PAS anjur Solat Hajat untuk TSKI, terus kena pecata dari PKR

Anonymous said...

Apa yg berlaku pada PAS hari ni seolah-olah macam kifarah mendoakan kemudharatan kpd UMNO/BN tempohari. Mungkin ramai yg dah lupa doa "KO UMNO, KO BN" dulu kan?

Yg menggila berebut kuasa skrg ni PKR (Pemimpin Kongkek Rakyat) tapi akhir2nya yg nampak PAS pulak yg kena saman, kena herdik, kena gertak, kena maki hamun, kena buli, dan yg paling nampak sangat diperbodohkan KENA JAWAB TUNJUK SEBAB mengapa tak mahu terima Sepat Kering jadi MEM BONEKA (mb).

Berbaloi betul perjuangan PAS dlm Pakatan Haramjadah tu ye ......

Anonymous said...

mca dan mic takkan minta surat tunjuk sebab lah drp UMNO. sebabnya UMNo takkan bertelagah dgn MIC dan MCA. Apa yg MCA & MIC tuntut semuanya UMNO akan bagi. Walaupun diminta jawatan PM utk Cina pon umno setuju punyalah. skang ni boleh dilihat byk org melayu hidup dlm kesempitan. habis kg2 dan penempatan melayu disodok diganti ngan rumah cina. 13 mei takkan terjadilah sebab UMNO dulu,kini, dan selamanya sujud kat CINa dan Hindu

Anonymous said...

namapun parti pas..apa yang tinggal hanya hampas belaka

Anonymous said...

Saya kurang setuju dgn kenyataan tuan "PKR 'majikan' kepada PAS" . Hakikatnya dan sejarah telah berkali-kali membuktikan PAS hanyalah ANJING KURAP yang SETIA belaan PKR & DAP.

Buktinya jelas dalam isu perlaksaan hudud baru2 ini.

Tugas PAS dalam PR hanyalah menyalak dalam media, berguling atas jalanraya sambil memegang sepanduk DAP, dan membalikkan kereta polis dalam rusuhan serta jadi bodyguard Ambiga ratu LGBT. PAS langung tak ada kuasa dalam PR apatah lagi kuasa Veto walaupun majoriti pencacai adalah dari PAS.

Majoriti penyokong tegar PAS pula kebanyakannya kurang atau tiada pengetahuan asas dalam agama. Dengan hanya pergi mendengar ceramah ustaz2 munafiq PAS, mereka sudah perasan yang mereka lebih Islam dari yang lain manakala yg lain adalah jahiliyah, kufur atau kafir.

Dalam isu MB ini, tak lama lagi kita akan saksikan macammana PAS akan cium telapak kaki Nuar sebagaimana anjing mencium kaki tuannya dan sujud kepada harbi DAP seperti kebiasaan mereka lakukan. Akhbar2 & blogger2 mereka akan spin mengatakan ini salah UMNO!!


Jadi janganlah kita terpedaya dgn gimik politik bodoh PAS dan merasa seronok dgnnya. Biarlah puak2 babi gaduh sama dgn puak2 anjing. Kita duduk jauh2 supaya tidak terpalit taik yang bakal tersembur nanti. Setelah puas gaduh dalam sehari dua lagi ber'cium molot" lah mereka.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!