Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, August 5, 2014

BOLEH CAYA KE CERITA PADERI NIHHH..? ISHHHH...


Saya tak tahu sama ada cerita paderi ni betul atau tidak. Pelik betul bunyinya...

Ada ke patut paderi tu kata dia ada terima SMS dari setan? Nak gelak pun ada... heh!

Hebat betul setan di zaman sekarang ni... dah reti hantar SMS dah! Heh!


Ni cuba baca cerita paderi tu kat sini....

Nak tanya sikit... umat Islam wajar ke percaya kat perkara macam ni? Tahu la kita kena percaya pada alam dan kewujudan makhluk ghaib... tapi kes macam ni macamana pulak?

Paderi ni lagi hebat dari Raja Bomoh ni... mujur dia tak naik tikar terbang jerrr... larikkk!!! Heh!

3 comments:

Unknown said...

Saya percaya. Manusia kadang perangai mereka lebih jahat daripada syaitan. Jadi manusia ini syaitan. Paderi ini dapat sms drp syaitan yang berupa manusia.

Anonymous said...

Dia lah yg sebenarnya setan tu

Anonymous said...

Dipantai Penang banyak setan dok telanjang sambil belari, siap bagi hampa tengok pula tu,sms benda kecil bagi setan betul tak?.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!