Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, August 25, 2014

AYAH CHIK HADI AWANG MEMANG HEBAT, TAPI.... HMMMM...


Sekalung tahniah saya ucapkan pada Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang atas lantikan beliau sebagai Naib Ketua Kesatuan Ulama Sedunia baru-baru ni bersama dua orang lagi Naib-Naib Ketua Kesatuan tu baru-baru ni...

Betul. Ayah Chik memang tinggi ilmu agamanya. Saya tak nafi. Memang saya akui sejak di zaman Allahyarham Ustaz Fadhil Noor lagi... 

Cuma kadangkala, Ayah Chik tersasar sikit saja dari fahaman Islam sebenar dan kelihatan agak ekstrim di zaman "muda"nya dulu... biasa la... muda-muda panas baran! Heh!


Tapi, walaupun mendapat pengiktirafan dunia... Ayah Chik masih lagi diperlekeh dan dipandang rendah oleh pemimpin-pemimpin PAS di bawahnya... 

Untuk memahami maksud saya, sila baca di sini... kesian Ayah Chik...

2 comments:

Anonymous said...

Kitab apa yg hj hadi karang??....

Nak tau jugak....??

Apa sumbangan dia di dunia islam?? Selain menyokong peliwat.....

Boleh ke dia jawab di dpn Allah swt nnt??

Apa sumbangan dia pd umat islam msia?? Sembunyikan kesalahan liwat anwar.... boleh jd ulamak dunia....??

Anonymous said...

Saya setuju dgn anda..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!