Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, July 11, 2014

TERKINI: APA KATA ANWAR BILA ISRAEL SERANG GAZA..??!!!

Ramai betul yang marah, geram, sedih dan bengang habis bila puak rejim zionis Israel serang Gaza baru-baru ni. Marah betul sampai ada yang menangis tengok baby yang meninggal dunia terkena serangan zionis laknatullah tu...

Antara yang dok marah tu, ramai jugak la yang terdiri dari golongan yang "berketua"kan Anwar Berahim...

Saya yakin, Anwar kat Malaysia ni dah tentu akan kutuk serangan Israel tu habis-habisan. Kalau depan media, saya yakin Anwar akan belasah Israel tak cukup tanah...

Tapi...


Tapi dunia semua tahu perangai Anwar yang macam sesumpah tu. Dulu masa dia kutuk Israel depan kita semua, khabarnya dia fly buat "apology tour". Habis dia jumpa kroni-kroni Zionis Israel kat luar sana, mintak maaf sebab kutuk Israel masa dalam Malaysia...


Rentetan dari serangan terbaru Israel baru-baru ni, agaknya apa pulak komen Anwar? Dia kutuk? Dah agak dah.. Biasa laaaa.. sesumpah, kan?

Ni cuba baca kat sini pulak...

2 comments:

Anonymous said...

Puki mak ang lah Bang Non

Anonymous said...

Hai, saya JO dari Nepal.

Saya suka sama laki2 Melayu.

Pleez cal saya : 0122-816971

Bila Kak Su Bersuara... Heh!