Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, July 2, 2014

SUBHANALLAH..! DEMI ALLAH ANAK KECIL 5 TAHUN INI LEBIH MULIA DARI SAYA...


Tengah-tengah kita semua dok fikir nak berbuka apa hari ni, sambil-sambil dok tunggu azan nak berbuka nanti, saya nak share dan lontarkan satu persoalan untuk direnung dalam diri kita... 

Di bawah ni ada satu link url yang menceritakan tentang seorang anak kecil yang berusia 5 tahun yang saya akui jauh lebih mulia dari saya.. beliau lebih mulia.. Ya Allah.. Subhanallah! Benar saya takjub dengan anak kecil ini...

Mengalir airmata saya melihat kehebatan anak kecil ini. Lalu saya renung diri saya... bagaimana pula dengan saya? Di mana saya? Cukupkah dengan sekadar apa yang ada di dada saya? Benar saya menangis di depan PC tadi...

 

Nah... sila klik di sini untuk melihat sendiri kemuliaan seorang anak yang masih kecil, namun beliau dimuliakan berganda-ganda oleh Allah SWT melebihi kita semua... cuba renung diri anda...

2 comments:

Anonymous said...

Bapanya kata belum lg dihafal Surah An Nahl dan Surah Bani Israel, tp bila ada yg ngetest ayat dr Surah Muhammad nama lain bg Surah Bani Israel, masih lg boleh beliau jawab. Besar sekali anugerah Allah swt kpd anak ini.

Anonymous said...

SUBHANALLAH, MENGALIR AIR MATA KESYAHDUAN TANPA DAPAT DI UCAP DGN KATA2, ALLAHUAKHBAR

Bila Kak Su Bersuara... Heh!