Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, July 17, 2014

ANWAR-MISUARI TAK ADA KENA MENGENA..??? KAH! KAH! KAHHHH..!!!


Betul saya ketawa bila baca pasal Nur Misuari ni... betul saya ketawa, tak tipu... kalau bulan biasa pun saya tak tipu, apatah lagi bulan posa... kan? Heh!

Ada ke patut dia cakap Nur Misuari tu tak de kena mengena dengan Anwar Berahim? Hahahaa... Tu yang buat saya ketawa tu...

Betul ke Anwar takde hubungan baik dengan Misuari? Biar betul?


Lepas tu pulak portal tu dakwa kata mungkin gambar Anwar-Misuari tu ada orang "photoshop"? Hahahahaaa... bertambah la saya ketawa... Err.. ada ke sesapa yang volunteer ngaku dia edit gambar Anwar-Misuari tu? Heh!

Cuba baca kat sini... Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!