Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, June 26, 2014

Rayuan Untuk Tidak Hentam Wardina Lagi..??? Heh!


Wow! Saya tak mau kata apa pasal ni. Rasanya, mungkin permintaan ini adalah hadiah terbaik untuk Wardina Safiyyah, selebriti paling "educated", paling "best" dan paling...paling "hebat" la kat Malaysia ni...

Biasa laaa.. Wardina kan "perfect"... heh!

Rayuan untuk berhenti dan tidak lagi menghentam Wardina pasal isu remaja OKU tu? Ni.... Baca kat bawah ni....

 

Errrkkk... baca kat sini rayuan tu... heh! Sis Wardina... hang memang POYO habissss..! Heh!

12 comments:

Anonymous said...

Hentam menghentam ni mesti lah two way street. Works both ways! Betina bodoh ni asyik hentam kerajaan 24jam. Agaknya mulut dan hati dia yang busuk macam TAIK tu pun dia nak salahkan UMNO/BN.
So, apa salahnya kalau betina ni sendiri terima hentaman balik? Apa yang special sangat kat betina ni?
She's dumb and UGLY..both inside and outside!

Anonymous said...

Mengapa jahat sangat betina ni? Mungkin dier ni pendatang yg xsedar diri kut.

Anonymous said...

Maka terserlah kebodohan diri sendiri.Bak kata pepatah melayu "dah terhantuk baru tengadah.nganga dahulu baru bercakap.terlajak perahu blh diundur,terlajak cakap,terimalah padahnya."Wardina-wardina ku sangka kau bijak rupany .....

Anonymous said...

Maka terserlah kebodohan diri sendiri.Bak kata pepatah melayu "dah terhantuk baru tengadah.nganga dahulu baru bercakap.terlajak perahu blh diundur,terlajak cakap,terimalah padahnya."Wardina-wardina ku sangka kau bijak rupany .....

Anonymous said...

Aku peduliw apa dgn betina sial ini. Dia hentam pihak lain ok pulak. Aku hentam kamu apa salahnya. Betina nak mampus. Kalau di Iraq dah lama kamu..... nak mampus.

AKU BUDAK PAPAR said...

bila sel otak tak berhubung

Anonymous said...

Dia ada apa mastar kaa.... phd kaa....

Sampai ckp dia kuor tv.... puii....

Baik laa amik ckp proff kat univ....lg baguihh

Anonymous said...

Sel-sel otak tidak berhubung.. tu lah jadi bodoh

Anonymous said...

Sel-sel otak tidak berhubung. tu lah sebabnya Wardina jadi bodoh

usin said...

orang dah malas nak hentam. nak bagi penerajang je....

Anonymous said...

Tp aku heran...ada jgk yg bodoh kt tv jmput dia

Anonymous said...

Helo, saya nama Jo dari Nepal. Saya suka laki melayu.

Call saya 0122-816971.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!